Wednesday 7 December 2011

die untukku...

tanggal 15 november 2009..bermulanya titik peekenalan aku dngan jejaka idaman malaya,En.Mohd Jamil Bin Ebos..itu kate akulahh..hihihi..errmm.mase rtu aku aku still lg student kat kolej jururawat melaka,,,hujung sem5...bermula satu pggln...hello..nak cakap ngan miss bla..bla...ader x?..owhh sory yer incikk...wrong number la..k byee...n start dri tu la no tu msj n call aku hari2..,itulahh kebahagiaan yg aku dpt smpi skrg..



tapi.......jarak memisahkan kita...sorang di sarawak...sorang si n9...si die keje APMM kat sane,,tp org johorr...jumpa pun x penahh..and bile da sem last..kitorg decide nak jumpa.....die pun nek la pesawat air asia dr sana..huhu..bustand nilai jd 1st place kitorg jumpaa.........emmm..1st tgk die..terpikir mcm2..muka ala2 aeron aziz la mamat ni..nak ke kat aku..............hahahahhaha..but,die leh mnrima aku ape adanye...........syukur alhmdulillah...hari bgnti hari...thun bgnti thun...hubungan yg dibina semakin bahagia..umpama tujuh pelangi megah ngan warnanyee..huhu..tanggal23/5/2010..rombongan meminang dari batu pahat tbe dgnn selamat dibanglo bondaku..huhu.....kini diriku telah diikat..tp aku bhgia ngan ikatan ini..n pada 10/10/10..tarikh keramat senang nak iingat tu..aku selamat dijabkabulkan ngan tersayang...majlis perkahwinan yg gilang gemilang telah memeriahkan majlis raja sehariku.................alhamdullilahh kini ku bersyukur vdie telah jadi milikku..aku telah jadi miliknye.......dan kini kami dah pun bergelar ibu bapa................yahoooooooooooooooooooooo...

No comments:

Post a Comment